Valimiz Dr. Ahmet Altıparmak, 112 Acil Çağrı Merkezi’nde İncelemelerde Bulundu
 
Valimiz Dr. Ahmet Altıparmak, 112 Acil Çağrı Merkezini ziyaret etti. Burada yetkililerden bilgi alan Vali Altıparmak; vatandaşlar tarafından yapılan acil çağrıların, Merkez’de görevli personel tarafından yapılan sevk ve koordinesini yerinde inceledi.   
Beraberinde İl Emniyet Müdürü Hüseyin Namal ile birlikte 112 Acil Çağrı Merkezi’ne giden Valimiz Dr. Ahmet Altıparmak, Çağrı Alım Merkezinde 112 Acil Çağrı Merkezi Müdür Vekili Dr. Zeliha Yıldırım ve Koordinatör İlknur Batu’dan bilgi aldı. Burada görevlilerle de görüşen Vali Altıparmak; acil çağrı numaralarının tek çatı altında toplanması ile ilgili vatandaş görüşü ve memnuniyeti, Merkeze günde kaç ihbar geldiği, alınan bu ihbarların sevk ve koordinesinin nasıl değerlendirildiği ile vatandaşa ne şekilde hizmet verildiği konularında bilgi aldı.
Acil Çağrı Merkezinde 126 teknik ve idari personelin görev yaptığını söyleyen 112 Acil Çağrı Merkezi Müdür Vekili Dr. Zeliha Yıldırım; günde ortalama 3 bin çağrı aldıklarını, bu çağrıların yüzde 33’nün ilgili kurumlara aktarıldığını, yüzde 67’lik kısmının ise asılsız, bilgi amaçlı ve kurum içi görüşler olduğunu söyledi.
Denizli 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü; Valiliğimiz Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı’na bağlı olarak il mülki sınırlarını kapsayacak şekilde; İl Jandarma Komutanlığı, İl Emniyet Müdürlüğü, Büyükşehir Belediyesi, Orman Bölge Müdürlüğü, Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü, İl Sağlık Müdürlüğü, İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü’nün görev alanına giren acil çağrıların tek çatı altında 24 saat sürekli erişim esasına göre karşılanması, sevk ve koordine edilmesi amacıyla 3 yıl önce pilot il uygulamasıyla hizmete girmişti.